نشست مدیر مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان مهریز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

یزدفردا"نشست مدیر مسئولان کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان مهریز در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد .
ه گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز ، این نشست با حضور سرپرست این اداره ، سرپرست اداره امور فرهنگی اداره کل و مدیر مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد مهریز در سالن کنفرانس اداره شهرستان برگزار شد.
در این نشست سیدرضا آقایی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز ، ضمن عرض خیرمقدم و تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) گفت : با توجه به تقارن ایام ا... دهه فجر با اربعین حسینی شایسته است برنامه ریزی کانون ها در دهه فجر با محوریت آرمانهای امام راحل و فضایل امام حسین باشد.
وی همچنین بر لزوم برنامه هایی که بتواند نسل جوان را با ارزش ها و آرمانهای امام راحل آشنا کند تاکید کرد و از کانون ها خواست با توجه به مسایل اخیر کشور و توطئه های دشمنان انقلاب در جهت هرچه باشکوهتر برپا شدن برنامه های دهه فجر امسال تلاش کنند.
در ادامه سید کاظم کمالیان ، سرپرست اداره امور فرهنگی اداره کل ، با اشاره به حوادث ناگوار اخیر در کشور حضور فعال و میلیونی مردم در اعتراض به این حرمت شکنی را مورد تقدیر و ستایش قرار داد و از مدیر مسئولان کانونها خواست با حس مسئولیت بیشتری به فعالیت کانون ها رونق ببخشند.
در ادامه نشست مدیر مسئولان کانونها با ارائه گزارشی از عملکرد سه ماهه خود به بیان مسائل و مشکلات کانون ها پرداختند که عمده ترین آنها کمبود امکانات بود.
در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مدیر مسئولان و همکاری فعال آنها با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ، اهتمام آنان به شرکت مداوم در جلسات اعلام تجهیزات کانونها ، ارائه گزارش به صورت ماهیانه و مشارکت خیرین در مجهز نمودن کانونها را خواستار شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا